حوله فشرده جادویی 30عددی

با پیشرفت هایی که در طول تاریخ صورت گرفته ، نظافت در بین ما تبدیل به چیزی شده که در هیچ جای طبیعت به این شکل دیده نمیشود. انسان ها نظافت را به سطح جدید رسانده اند و هرروز با ساخت محصولات کاربردی تر سعی میکنیم که این مهم را به شکل آسان تر و در زمان کمتری انجام دهیم.

حوله ها و دستمال ها مختلفی با متریال گوناگون در بازار وجود دارند که هرکدام به نوبه خود برای موقعیت خاصی مناسب هستند. ولی اغلب این محصولات طوری طراحی شده اند که برای یک فضای ثابت مناسبند و به شکلی نیستند که شما هرجایی با خود حمل کنید و در صورت نیاز استفاده کنید.

اینجا برای شما حوله فشرده ای را آورده ایم که به معنای واقعی کلمه جادویی و هیجان انگیز است. این حوله در حالت جمع شده فقط به اندازه یک قرص جوشان ویتامین هستند ولی وقتی آن ها را داخل آب بیندازید به یک حوله استاندارد و نرم و لطیف تبدیل میشوند. این موضوع باعث میشود که این حوله مناسب حمل برای سفر ، استفاده در منزل و هتل ها و مناسب استفاده برای پاک کردن و خشک کردن صورت و با توجه به لطافت آن مناسب برای استفاده نوزاد هم باشد.

ابعاد این محصول در حالت عادی یک قرص با قطر 1 سانتیمتر است ولی در بعد از باز شدن و فقط بعد از 15 تا 20 ثانیه قرارگرفتن در آب به اندازه 22 در 20 سانتیمتر میرسد. جنس این حوله از کتان مخصوص نانو و بدون بافت است که به آن لطافت خاصی می بخشد و در عین حال آن را ضد حساسیت می سازد. در هر بسته این محصول 20 عدد حوله وجود دارد.

قیمت 30 عدد از این محصول 85000 تومان میباشد