خرید پستی کیت تعمیر شیشه ماشین windshield | بازاری آنلاین | bazari online

کیت تعمیر شیشه ماشین windshield
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی

کیت تعمیر شیشه ماشین windshield

[ابزار تعمیر حرفه ای] کیت تعمیر شیشه جلوپنجره می تواند به سرعت و به طور موثر ترک های بزرگی را که بیش از 12 اینچ (30 سانتی متر) نیستند و ترک های دایره ای با قطر بیش از 1 اینچ (25 میلی متر) را در عرض 30 دقیقه تعمیر کند. Bullseye، آسیب به شکل شکستگی ستاره ای، هلالی، تار عنکبوتی و برخی مدل های دیگر شکستگی را به خوبی تعمیر می کند این می تواند بهترین اثر تعمیر را به دست آورد، شیشه جلو را به وضعیت قبل و سالم بازگرداند. با کمک این ابزار در سریع ترین زمان و بهینه ترین هزینه ، شیشه های خودرو را تعمیرکنید.

 


 کیت تعمیر تراشه Windshield برای تعمیر آسیب های کوچک در شیشه جلو یا پنجره چند لایه طراحی شده است. این ابزار به شما کمک  می کند تا از هزینه های بسیار زیاد جلوگیری کنید  و انواع آسیب های ناشی از حوادث ترافیکی، تصادفات، برخوردها و ضربه ها را التیام و ترمیم کنید. کیت تعمیر شیشه جلو اتومبیل حمل و نگهداری راحتی دارد و همچنین در هزینه و زمان شما صرفه جویی می کند زیرا هزینه آن بسیار کمتر از هر سیستم تعمیر دیگری است. ابعاد این محصول 3x3x4 اینچ می باشد.


کیت تعمیر شیشه جلوپنجره خودرو با استفاده از فرمول رزین پیشرفته. شیشه جلوی کیت تعمیر تراشه سنگ دارای طراحی منحصر به فرد خلاء است که از ورود هوا بین ژل جلوگیری می کند و بر نتیجه تعمیر تأثیر می گذارد. قبل از تزریق ژل ترمیم کننده، ترک ها را جاروبرقی بکشید، می تواند روی اکثر شیشه های لمینت شده تعمیرات دائمی هوابند انجام دهد و ژل ترک ها را بهتر پر کند، شیشه جلوی تعمیر شده محکم و زیبا می شود.
[عملکرد آسان]: قبل از انجام کارهای تعمیر و نگهداری، سطح شیشه را تمیز کنید، سپس رزین را در شکاف فشار دهید، سپس ماشین را در آفتاب قرار دهید و پس از 10-20 دقیقه رزین باقیمانده را با کاردک بردارید. کیت تعمیر شیشه جلوی ترک خورده نیاز به تعمیرات عملی دارد. لطفا توجه داشته باشید که محصول ما مایع تعمیر شیشه اتومبیل است که برای صفحه نمایش تلفن همراه مناسب نیست! برای دستورالعمل ها و اقدامات احتیاطی خاص، لطفاً به توضیحات محصول مراجعه کنید.

 


[ابزارهای درون بسته]: ابزار جدید تعمیر شیشه خودرو شامل ( * دستگاه تعمیر و نگهداری،  * رزین تعمیر،  * ماشین اصلاح ،  * راهنمای دستورالعمل، * نوار پخت) که این لوازم به شما کمک می کند به بهترین شکل شکستگی ها را ترمیم کنید و  همچنین از ورود هوا به خوبی جلوگیری کنید.

قیمت این محصول350000تومان



قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی