خرید پستی سبد لباس های کثیف TIANYIA | بازاری آنلاین | bazari online

سبد لباس های کثیف TIANYIA
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی

سبد لباس های کثیف TIANYIA

 

برای صرفه جویی در فضا، هوشمند و شیک برای لباس های کثیف است. سبد ذخیره‌سازی تاشو بهینه‌ساز فضا در عرض چند ثانیه جمع می‌شود و به‌طور صاف تا می‌شود، به راحتی لباس‌ها یا اقلام شما را مرتب، بدون درهم‌کاری و آشفتگی نگه می‌دارد. دسته تعبیه شده بزرگ به شما اجازه می دهد تا محکم و راحت در دست بگیرید و قابلیت حمل را تضمین می کند.

طراحی شده برای جریان دادن هوا به داخل و خارج از مانع شما، تهویه را تقویت می کند و از ایجاد بوی بدی که در کیسه های لباسشویی سنتی اتفاق می افتد جلوگیری می کند. بهترین انتخاب برای مرتب نگهداشتن لباس ها ، وسایلی مانند اسباب بازی ها ، انواع اکسسوری ها ، رخت خواب ها و ... می باشد و تهویه مناسبی ایجاد خواهد کرد.

ارتفاع کل 52 سانتی متر، ارتفاع سبد: 33 سانتی متر، عرض 30 سانتی متر، عمق 21.5 سانتی متر ، قابلیت نصب آسان به همراه آویز سیلیکونی ، جنس محکم و قابلیت تحمل وزن بالایی از انواع وسایل.

قیمت این محصول95000تومان



قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی