خرید پستی زیرلیوانی چراغ دار cdytool | بازاری آنلاین | bazari online

زیرلیوانی چراغ دار cdytool
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 60,000  تومان
خرید پستی

زیرلیوانی چراغ دار cdytool

اگر میخواهید مجالس و مهمانی های خود را تم چراغانی و جذاب دهید. این زیرلیوانی نور درخشان در رنگ های مختلف ایجاد میکند. فقط کافیست آن را با چسب مخصوصی که به خود ان متصل است به زیرلیوان متصل کنید. این چراغ با باتری دکمه ای ساده تا چندین ساعت کارمیکند.

بسته 20 شامل 4PCS نور سفید، 4PCS نور قرمز، 4PCS نور آبی، 4PCS نور سبز و 4PCS نور رنگارنگ. 3 حالت با نور خالص موجود است: فلاش سریع، فلاش آهسته و حالت پایدار برای رفع نیازهای مختلف شما. برای نورهای رنگارنگ، حالت فلاش سریع، فلاش آهسته و فلاش هفت رنگ است.
روشنایی فوق العاده: هر برچسب دارای 4 چراغ LED با روشنایی سفید فوق العاده بالا است که ظروف روشن شما مانند بطری های شراب یا لیوان ها را روشن می کند و می تواند همزمان بدرخشد. رنگ های موجود قرمز، آبی، سبز، سفید و RGB هستند، زیر لیوانی LED با رنگ های ترکیبی عرضه می شود.
نحوه استفاده: استفاده از آن آسان است، فقط زیر لیوانی LED را روی یک بطری معمولی یا لیوان نوشیدنی بچسبانید و روی دکمه روشن شدن کلیک کنید تا تمام لیوان و نوشیدنی درخشان شود. مناسب مجالس عروسی ، تولد و دورهمی می باشد و تم چراغانی و خلاقانه ای را به مهمانی شما میدهد.

قیمت این محصول60000تومان



قیمت : 60,000  تومان
خرید پستی